ΠΑΡΓΑ
Γενική συνέλευση του σωματείου εργαζομένων στο τουρισμό – επισιτισμό Πάργας

Παρασκευή 26/6 στις 12 το μεσημέρι έξω από τη περιφέρεια στη Πρέβεζα
Δελτίο τύπου – κάλεσμα
της Γενικής Συνέλευσης του σωματείου εργαζομένων στο τουρισμό – επισιτισμό Πάργας
Την Τρίτη 23/6 πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο Πάργας Γενική συνέλευση του Σωματείου Εργαζομένων στον Τουρισμό Επισιτισμό Πάργας. Παραβρέθηκαν ο πρόεδρος και γραμματέας του Εργατικού Κέντρου Πρέβεζας, ο εκπρόσωπος της «Αγωνιστικής Παρέμβασης εργαζομένων Πρέβεζας» στο ΔΣ του Εργατικού Κέντρου Πρέβεζας και συνάδελφος από την «επιτροπή αγώνα εργαζομένων επισιτισμού-τουρισμού Πρέβεζας». Επίσης παραβρέθηκε ο δημοτικός σύμβουλος κ. Πέτρος Δέσκας της Λαϊκής Συσπείρωσης δήμου Πάργας.
Η προσέλευση ήταν μεγάλη και οι τοποθετήσεις κινήθηκαν στον ίδιο στόχο που δεν είναι άλλος από τη στήριξη με κάθε τρόπο όλων των εποχικά εργαζομένων.
Συγκεκριμένα ομόφωνα αποφασίστηκε:
Την Παρασκευή 26/6 και ώρα 12.00 μμ στην Πρέβεζα, να πραγματοποιηθεί συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της Περιφέρειας Ηπείρου. Στη συνέχεια παράστασή στον Επόπτη Εργασίας και παράδοση αιτήσεων με τα ονόματα των επιχειρήσεων που αρνούνται να επαναπροσλάβουν τους εργαζόμενους τους όπως ορίζει ο τελευταίος νόμος λόγο Κορωνοιού
Απαιτούμε
Να επαναπροσληφθούν όλοι οι εποχικοί μέχρι 30/6 (ξενοδοχεία, επισιτισμός, κτλ).
Όχι στην εκ περιτροπής εργασία. Καμιά μείωση μισθού. Να εφαρμοστούν οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας
Μόλις λήξει η σεζόν ταμείο ανεργίας για όλους.
Να σταματήσουν οι παράνομες «ειδοποιήσεις» από μεριά μερίδας εργοδοτών ότι δεν επαναπροσλαμβάνονται εργαζόμενες/οι.
Πλήρη υγειονομικά και ασφαλιστικά δικαιώματα για όλους.
Κάλυψη των ενσήμων για όσους κατοχυρώνουν σύνταξη το 2020-2021.
αναστολή πληρωμών, κατάργηση δημοτικών τελών για τους εργαζόμενους και τους ανέργους
Συναδέλφισσες ,συνάδελφοι
Επιδοτούνε τη διάλυση της αξιοπρεπούς εργασίας. Δε θα πληρώσουμε εμείς τη κρίση. Να πληρώσουν αυτοί που κέρδισαν από το «τουριστικό θαύμα» τα προηγούμενα χρόνια. Εκτός από το συσσωρευμένο πλούτο, λεφτά υπάρχουν: είναι τα δηλωμένα 22 δις κέρδη της περσινής χρονιάς και τα 126 δις που καρπώθηκαν οι μεγάλοι τουριστικοί όμιλοι μέσα σε μια δεκαετία.
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
ΚΑΙ ΤΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Οργανώνουμε νέα συνέλευση και κλιμακώνουμε τον αγώνα μας
Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
του σωματείου εργαζομένων στο τουρισμό – επισιτισμό Πάργας
ΠΑΡΓΑ
Φωλιές Caretta caretta εντοπίστηκαν στον Βάλτο Πάργας

Πάργα: Δύο χελώνες Caretta caretta γέννησαν αυγά στην παραλία του Βάλτου
Ένα ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός για το φυσικό περιβάλλον καταγράφηκε σήμερα στην περιοχή Κρέμασμα, στην παραλία του Βάλτου Πάργας, όπου δύο χελώνες Caretta caretta βγήκαν στην ακτή και γέννησαν τα αυγά τους.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της κας Sarah Macconnachie, έχουν ήδη ειδοποιηθεί το Λιμεναρχείο, ο Δήμος Πάργας καθώς και ο ΑΡΧΕΛΩΝ, ώστε να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας των φωλιών.
Οι φωλιές θα πρέπει να παραμείνουν προστατευμένες για περίπου 60 ημέρες, χρονικό διάστημα που απαιτείται μέχρι την εκκόλαψη των αυγών και την έξοδο των μικρών χελωνών προς τη θάλασσα.
Οι πολίτες και οι επισκέπτες καλούνται να συμβάλουν στην προστασία τους, αποφεύγοντας την τοποθέτηση πετσετών, ομπρελών ή ξαπλωστρών κοντά στις φωλιές, ενώ είναι σημαντικό να αποτρέπεται και η πρόσβαση ζώων που ενδέχεται να σκάψουν στο σημείο.
Η παρουσία της Caretta caretta στις ακτές της Πάργας αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός για το τοπικό οικοσύστημα και υπενθυμίζει την ανάγκη προστασίας της άγριας ζωής και του φυσικού περιβάλλοντος.
«Έχουν δικαίωμα στη ζωή. Ας προστατεύσουμε όλοι τις φωλιές τους μέχρι να γεννηθούν τα χελωνάκια.»
ΑΠΟΨΕΙΣ
Ο Αχιλλέας Δημάκος αποχαιρετά την προεδρία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάργας

Αγαπητοί μου Παργινοί,
Σήμερα κλείνει για μένα ένας σημαντικός κύκλος ζωής. Μια διαδρομή σχεδόν τριών
ετών στην προεδρία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάργας φτάνει στο τέλος της.
Δεν ανέλαβα αυτή τη θέση ως αξίωμα. Την ανέλαβα ως ευθύνη. Ως μια υποχρέωση
απέναντι στον τόπο που αγαπώ, στον τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω
καθημερινά μαζί σας.
Η παρουσία μου στη θέση αυτή ήταν αποτέλεσμα της δικής σας εμπιστοσύνης. Εσείς
με τιμήσατε με την ψήφο σας και εσείς μου δώσατε τη δυνατότητα να υπηρετήσω την
Πάργα από μια θέση ευθύνης. Για αυτό, το πρώτο και μεγαλύτερο «ευχαριστώ» ανήκει
σε σας.
Τα χρόνια αυτά ζήσαμε δύσκολες αλλά και όμορφες στιγμές. Πήραμε αποφάσεις που
δεν ήταν πάντα εύκολες. Κάποιες φορές συμφωνήσαμε, κάποιες άλλες διαφωνήσαμε.
Όμως κάθε απόφαση που λάβαμε είχε έναν και μόνο στόχο: το καλό της Πάργας.
Προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε την εικόνα της χερσαίας ζώνης λιμένα μας, να
βάλουμε τάξη όπου υπήρχαν προβλήματα, να εκσυγχρονίσουμε υποδομές και να
διαχειριστούμε με δικαιοσύνη έναν χώρο που ανήκει σε όλους τους Παργινούς. Δεν τα
καταφέραμε σε όλα. Θα ήταν λάθος να το ισχυριστώ. Ξέρω ότι έγιναν παραλείψεις και
λάθη. Ξέρω επίσης ότι υπήρχαν πολλά ακόμη που θα ήθελα να δω να γίνονται.
Όμως μπορώ να κοιτάξω κάθε συμπολίτη μου στα μάτια και να πω ότι ποτέ δεν
λειτούργησα με εμπάθεια, εκδικητικότητα ή προσωπικό συμφέρον. Προσπάθησα να
είμαι δίκαιος με όλους. Με τους πολίτες, τους επαγγελματίες, τους εργαζομένους και
τους επισκέπτες του τόπου μας.
Ιδιαίτερα περήφανος αισθάνομαι για τις βάσεις που μπήκαν για το μέλλον. Για τη
μελέτη ανάπλασης της χερσαίας ζώνης λιμένα στο Καμίνι, για τις διεκδικήσεις
χρηματοδοτήσεων και για τον αγώνα να αποκτήσει η Πάργα τις υποδομές που αξίζει.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο, το Δημοτικό Συμβούλιο, τα μέλη του Διοικητικού
Συμβουλίου του Λιμενικού Ταμείου και όλους όσοι συνεργάστηκαν μαζί μας αυτά τα
χρόνια.
Εκφράζω επίσης τις θερμότερες ευχαριστίες μου στις εμπλεκόμενες υπηρεσίες και
στελέχη τους για την συνεργασία και συμβολή τους σε αυτή την πορεία.
Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω την ηγεσία του Υπουργείου Νησιωτικής Πολιτικής, για
την ουσιαστική ανταπόκριση, την κατανόηση των αναγκών μας, και την έμπρακτη
υποστήριξη της!
Η πορεία αυτή δεν ήταν προσωπική υπόθεση. Ήταν συλλογική προσπάθεια.
Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στους ανθρώπους της καθημερινότητας. Στον Δημήτρη, τον
Κωστάκη και τον Θωμά, που εργάζονται αθόρυβα για να παραμένει ο τόπος μας
καθαρός και όμορφος. Στη Μαρία, τον Γιώργο και τον Ανδρέα για τη συνεργασία και
την προσφορά τους. Σε όλους όσοι στάθηκαν δίπλα μας, ακόμη και όταν οι συνθήκες
ήταν δύσκολες.
Σελίδα 2 από 2
Πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ την οικογένειά μου. Για την υπομονή, την κατανόηση και τη
στήριξή της. Γιατί η ενασχόληση με τα κοινά απαιτεί χρόνο που πολλές φορές
στερείται από τους ανθρώπους που αγαπάμε περισσότερο.
Αν στενοχώρησα κάποιον άθελά μου, αν δεν ανταποκρίθηκα σε κάποιες προσδοκίες ή
αν θα μπορούσα να είχα κάνει περισσότερα, ζητώ ειλικρινά συγγνώμη.
Φεύγω από αυτή τη θέση γεμάτος εμπειρίες, γνώσεις και συγκινήσεις. Κυρίως όμως
φεύγω με καθαρή συνείδηση ότι προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να υπηρετήσω
τον τόπο μας με εντιμότητα και αγάπη.
Γιατί οι θέσεις έρχονται και παρέρχονται. Η Πάργα όμως μένει. Και όλοι μας οφείλουμε
να τη βάζουμε πάνω από πρόσωπα, αξιώματα και προσωπικές επιδιώξεις.
Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη, την κριτική, τη στήριξη και τη συνεργασία.
Η αγάπη μου για την Πάργα δεν τελειώνει με μια θητεία. Θα συνεχίσω να είμαι παρών,
ως ενεργός πολίτης-σύμβουλος, όπου και όπως μπορώ να προσφέρω.
Με σεβασμό και εκτίμηση,
Αχιλλέας Δημάκος

























