ΠΑΡΓΑ
Γενική συνέλευση στις 24/05 για τον Απόλλων Πάργας.

Το ΔΣ του ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΡΓΑΣ νιώθει την ανάγκη να ευχαριστήσει όλους τους ποδοσφαιριστές,φιλάθλους και λοιπούς συντελεστές που συνεργάστηκε τα τελευταία δυο χρόνια της θητείας του, 2018-19 και 2019-20,στις δύσκολες αυτές συνθήκες που βιώσαμε όλοι λόγω του προβλήματος του γηπέδου .
Ιδιαίτερα δε τους ήρωες ποδοσφαιριστές,προπονητές,φροντιστή για την Οδύσσεια που πέρασαν όλη τη φετινή χρονιά,στα διάφορα γήπεδα που επιτρεπόταν να προπονηθεί η ομάδα, Μαργαριτίου, Μαζαρακιάς και Παραμυθιάς αλλά και την έδρα που αναγκαζόταν να χρησιμοποιήσει η ομάδα,το γήπεδο του Μεσοποτάμου,καθώς και τους λιγοστούς φιλάθλους που ακολουθούσαν την ομάδα.
Τους ευχαριστεί όλους για την εκπληκτική χρονιά,από συγκομιδή βαθμών αλλά και το εκπληκτικό κλίμα που υπήρχε,παρ’ ότι η ομάδα στον Β γύρο, λόγω αρκετών τραυματισμών εκείνε με 12-13 ποδοσφαιριστές.
Εύχεται η νέα χρονιά να βρει την ομάδα στην φυσική της έδρα,το Δημοτικό Στάδιο Παργας Β.Ε ΒΑΣΙΛΑ,αφού δεν υπάρχει πλέον άλλη υπομονή και ανοχή. Ευχαριστεί το κληροδότημα ΒΑΣΙΛΑ για την προσφορά του,χρηματοδοτώντας τις αθλητικές εγκαταστάσεις και το υλικοτεχνικό υλικό που προσέφερε στις ομάδες,που είναι αναγνωρισμένες από την ΓΓΑ, αλλά και για την νεολαία της Παργας. Ευχαριστεί τον Δήμο Παργας που προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα με το γήπεδο, σε σύντομο χρονικό διάστημα και πάντα σε συνεργασία με το Ίδρυμα Βασιλα, αλλά και για την ολοκληρωτική ανακαίνιση των αποδυτηρίων που ξεκίνησε την Δευτέρα 11/5/2020.
Ανακοινώνει ότι η γενική συνέλευση του συλλόγου και η διενέργεια ανάδειξης νέου διοικητικού συμβουλίου,καθώς έληξε η θητεία της, θα διεξαχθεί την Κυριακή 24/5/2020 σε ώρα και μέρος που θα ανακοινωθεί σύντομα. Πιστεύουμε πως οποιοι αγαπάνε τον σύλλογο πραγματικά,να βγουν μπροστάρηδες και θα βάλουν ένα λιθαράκι παραπάνω, ώστε αυτός να μεγαλώσει ακόμα πιο πολύ,φέρνοντας ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες,αντάξιες με την ιστορία της ομάδας και το ενδιαφέρον να είναι πραγματικό και όχι φιλολογικό,αφήνοντας στην άκρη προσωπικές φιλοδοξίες,πικρίες η τυχόν συμφέροντα και εμείς θα είμαστε δίπλα και όχι απέναντι , όπως και συνέβαινε κατά την διάρκεια της χρονιάς, σε ότι αποφασίζουν και οτιδήποτε βοήθεια χρειαστούν . Η ομάδα ανήκει σε όλους τους ΠΑΡΓΙΝΟΥΣ.
ΠΑΡΓΑ
Φωλιές Caretta caretta εντοπίστηκαν στον Βάλτο Πάργας

Πάργα: Δύο χελώνες Caretta caretta γέννησαν αυγά στην παραλία του Βάλτου
Ένα ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός για το φυσικό περιβάλλον καταγράφηκε σήμερα στην περιοχή Κρέμασμα, στην παραλία του Βάλτου Πάργας, όπου δύο χελώνες Caretta caretta βγήκαν στην ακτή και γέννησαν τα αυγά τους.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της κας Sarah Macconnachie, έχουν ήδη ειδοποιηθεί το Λιμεναρχείο, ο Δήμος Πάργας καθώς και ο ΑΡΧΕΛΩΝ, ώστε να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας των φωλιών.
Οι φωλιές θα πρέπει να παραμείνουν προστατευμένες για περίπου 60 ημέρες, χρονικό διάστημα που απαιτείται μέχρι την εκκόλαψη των αυγών και την έξοδο των μικρών χελωνών προς τη θάλασσα.
Οι πολίτες και οι επισκέπτες καλούνται να συμβάλουν στην προστασία τους, αποφεύγοντας την τοποθέτηση πετσετών, ομπρελών ή ξαπλωστρών κοντά στις φωλιές, ενώ είναι σημαντικό να αποτρέπεται και η πρόσβαση ζώων που ενδέχεται να σκάψουν στο σημείο.
Η παρουσία της Caretta caretta στις ακτές της Πάργας αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός για το τοπικό οικοσύστημα και υπενθυμίζει την ανάγκη προστασίας της άγριας ζωής και του φυσικού περιβάλλοντος.
«Έχουν δικαίωμα στη ζωή. Ας προστατεύσουμε όλοι τις φωλιές τους μέχρι να γεννηθούν τα χελωνάκια.»
ΑΠΟΨΕΙΣ
Ο Αχιλλέας Δημάκος αποχαιρετά την προεδρία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάργας

Αγαπητοί μου Παργινοί,
Σήμερα κλείνει για μένα ένας σημαντικός κύκλος ζωής. Μια διαδρομή σχεδόν τριών
ετών στην προεδρία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάργας φτάνει στο τέλος της.
Δεν ανέλαβα αυτή τη θέση ως αξίωμα. Την ανέλαβα ως ευθύνη. Ως μια υποχρέωση
απέναντι στον τόπο που αγαπώ, στον τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω
καθημερινά μαζί σας.
Η παρουσία μου στη θέση αυτή ήταν αποτέλεσμα της δικής σας εμπιστοσύνης. Εσείς
με τιμήσατε με την ψήφο σας και εσείς μου δώσατε τη δυνατότητα να υπηρετήσω την
Πάργα από μια θέση ευθύνης. Για αυτό, το πρώτο και μεγαλύτερο «ευχαριστώ» ανήκει
σε σας.
Τα χρόνια αυτά ζήσαμε δύσκολες αλλά και όμορφες στιγμές. Πήραμε αποφάσεις που
δεν ήταν πάντα εύκολες. Κάποιες φορές συμφωνήσαμε, κάποιες άλλες διαφωνήσαμε.
Όμως κάθε απόφαση που λάβαμε είχε έναν και μόνο στόχο: το καλό της Πάργας.
Προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε την εικόνα της χερσαίας ζώνης λιμένα μας, να
βάλουμε τάξη όπου υπήρχαν προβλήματα, να εκσυγχρονίσουμε υποδομές και να
διαχειριστούμε με δικαιοσύνη έναν χώρο που ανήκει σε όλους τους Παργινούς. Δεν τα
καταφέραμε σε όλα. Θα ήταν λάθος να το ισχυριστώ. Ξέρω ότι έγιναν παραλείψεις και
λάθη. Ξέρω επίσης ότι υπήρχαν πολλά ακόμη που θα ήθελα να δω να γίνονται.
Όμως μπορώ να κοιτάξω κάθε συμπολίτη μου στα μάτια και να πω ότι ποτέ δεν
λειτούργησα με εμπάθεια, εκδικητικότητα ή προσωπικό συμφέρον. Προσπάθησα να
είμαι δίκαιος με όλους. Με τους πολίτες, τους επαγγελματίες, τους εργαζομένους και
τους επισκέπτες του τόπου μας.
Ιδιαίτερα περήφανος αισθάνομαι για τις βάσεις που μπήκαν για το μέλλον. Για τη
μελέτη ανάπλασης της χερσαίας ζώνης λιμένα στο Καμίνι, για τις διεκδικήσεις
χρηματοδοτήσεων και για τον αγώνα να αποκτήσει η Πάργα τις υποδομές που αξίζει.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο, το Δημοτικό Συμβούλιο, τα μέλη του Διοικητικού
Συμβουλίου του Λιμενικού Ταμείου και όλους όσοι συνεργάστηκαν μαζί μας αυτά τα
χρόνια.
Εκφράζω επίσης τις θερμότερες ευχαριστίες μου στις εμπλεκόμενες υπηρεσίες και
στελέχη τους για την συνεργασία και συμβολή τους σε αυτή την πορεία.
Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω την ηγεσία του Υπουργείου Νησιωτικής Πολιτικής, για
την ουσιαστική ανταπόκριση, την κατανόηση των αναγκών μας, και την έμπρακτη
υποστήριξη της!
Η πορεία αυτή δεν ήταν προσωπική υπόθεση. Ήταν συλλογική προσπάθεια.
Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στους ανθρώπους της καθημερινότητας. Στον Δημήτρη, τον
Κωστάκη και τον Θωμά, που εργάζονται αθόρυβα για να παραμένει ο τόπος μας
καθαρός και όμορφος. Στη Μαρία, τον Γιώργο και τον Ανδρέα για τη συνεργασία και
την προσφορά τους. Σε όλους όσοι στάθηκαν δίπλα μας, ακόμη και όταν οι συνθήκες
ήταν δύσκολες.
Σελίδα 2 από 2
Πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ την οικογένειά μου. Για την υπομονή, την κατανόηση και τη
στήριξή της. Γιατί η ενασχόληση με τα κοινά απαιτεί χρόνο που πολλές φορές
στερείται από τους ανθρώπους που αγαπάμε περισσότερο.
Αν στενοχώρησα κάποιον άθελά μου, αν δεν ανταποκρίθηκα σε κάποιες προσδοκίες ή
αν θα μπορούσα να είχα κάνει περισσότερα, ζητώ ειλικρινά συγγνώμη.
Φεύγω από αυτή τη θέση γεμάτος εμπειρίες, γνώσεις και συγκινήσεις. Κυρίως όμως
φεύγω με καθαρή συνείδηση ότι προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να υπηρετήσω
τον τόπο μας με εντιμότητα και αγάπη.
Γιατί οι θέσεις έρχονται και παρέρχονται. Η Πάργα όμως μένει. Και όλοι μας οφείλουμε
να τη βάζουμε πάνω από πρόσωπα, αξιώματα και προσωπικές επιδιώξεις.
Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη, την κριτική, τη στήριξη και τη συνεργασία.
Η αγάπη μου για την Πάργα δεν τελειώνει με μια θητεία. Θα συνεχίσω να είμαι παρών,
ως ενεργός πολίτης-σύμβουλος, όπου και όπως μπορώ να προσφέρω.
Με σεβασμό και εκτίμηση,
Αχιλλέας Δημάκος

























