ΠΑΡΓΑ
Εκδήλωση Περιπέτειας για τα 200 χρόνια από την φυγή των Παργινών στα Επτάνησα!


Ο Ναυτικός Όμιλος Πάργας με τη συνεργασία της «Odyssey Challenge” διοργανώνει το Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2019 και την Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2019 Εκδήλωση Περιπέτειας με την επωνυμία «Odyssey Challenge”.
Η ημερομηνία δεν έχει επιλεχθεί τυχαία, καθώς το 2019, συμπληρώνονται 200 χρόνια από τη φυγή των Παργινών στα Επτάνησα!
Η εκδήλωση χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερη πρωτοτυπία μιας και πρόκειται για έναν αγώνα τρεξίματος σε συνδυασμό με δοκιμασίες περιπέτειας, όπως υπερπήδηση εμποδίων και μεταφορά φορτίων. Πρόκειται για κάτι εντελώς πρωτοποριακό στην Ελλάδα, το οποίο πραγματοποιείται για Τρίτη φορά, έχοντας δημιουργήσει ένα σημαντικό κοινό που ακολουθεί πιστά τις εκδηλώσεις Odyssey Challenge!

Οι Προηγούμενες δύο Εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν μέσα στο 2018 με εξαιρετική επιτυχία!
Η Πρώτη, τον Μάιο του 2018, στην Ευρύτερη Περιοχή της Πάργας, μεταξύ των Παραλιών Αλωνάκι και Όρμος του Οδυσσέα με περισσότερους από 800 Αθλητές και η Δεύτερη στο Ανήλιο Μετσόβου τον Οκτώβριο του 2018 με περισσότερους από 400 Συμμετέχοντες!
Ο Ναυτικός Όμιλος Πάργας αναλαμβάνει την πλήρη ευθύνη για την ασφαλή διεξαγωγή της εκδήλωσης και των συμμετεχόντων. Σας ενημερώνουμε επίσης πως έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα Ασφαλείας και έχουμε ενημερώσει με έγγραφα όλες τις Αρχές (Πυροσβεστική Υπηρεσία Πάργας, Λιμεναρχείο, Δασαρχείο Πρέβεζας, Δήμο Πάργας, Αστυνομικό Τμήμα, ΕΚΑΒ).
Στόχος μας είναι να αναδείξουμε αυτό το μοναδικό σημείο της Ηπείρου, το οποίο μέσα από την προβολή του αγώνα στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και στα ΜΜΕ θα γίνει γνωστό στο ευρύτερο ελληνικό και διεθνές κοινό, ως κορυφαίος προορισμός εναλλακτικού τουρισμού!
Στον Αγώνα αναμένεται να συμμετέχουν 1200 αθλητές και συνοδοί από την Ελλάδα και το εξωτερικό οι οποίοι θα διαμείνουν σε ξενοδοχεία της ευρύτερης περιοχής της Ηπείρου και αναμένεται να τονώσουν την τοπική οικονομία στο συγκεκριμένο διήμερο που αποτελεί περίοδο χαμηλής προσέλευσης τουριστών μιας και είναι εκτός της τουριστικής σεζόν!
Επίσης θέλουμε να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό για την προστασία του Περιβάλλοντος της Περιοχής! Με αυτό το σκεπτικό Μετά το πέρας της εκδήλωσης ως διοργανωτές, με την βοήθεια των εθελοντών του αγώνα και των αθλητών θα προχωρήσουμε σε καθαρισμό του Δάσους και της παραλίας. Μάλιστα σκοπεύουμε να αναδείξουμε την δράση μας αυτή στα ΜΜΕ.
Βασικά Στοιχεία Της Εκδήλωσης
- 4500 – 5.000 άμεσα εμπλεκόμενοι το Σαββατοκύριακο του Αγώνα
- 1200 Αθλητές
- 1200 Συνοδοί
- 200 Εθελοντές
- 50 Εργαζόμενοι στη διοργάνωση
- 100 προσωπικό χορηγών
- 100 καλεσμένοι και επίσημοι
- 5000 Θεατές
Χαρακτηριστικά των εμπλεκόμενων στον αγώνα
- 75% από Ελλάδα – 25% Από εξωτερικό
- 65% άντρες – 35% Γυναίκες
- Μέσου και υψηλού βιοτικού επιπέδου
Με την παρούσα επιστολή ζητούμε τη Συμμετοχή – Συνεργασία σας
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή άρθρων από το Patatoukos
ΑΠΟΨΕΙΣ
Ο Αχιλλέας Δημάκος αποχαιρετά την προεδρία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάργας

Αγαπητοί μου Παργινοί,
Σήμερα κλείνει για μένα ένας σημαντικός κύκλος ζωής. Μια διαδρομή σχεδόν τριών
ετών στην προεδρία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάργας φτάνει στο τέλος της.
Δεν ανέλαβα αυτή τη θέση ως αξίωμα. Την ανέλαβα ως ευθύνη. Ως μια υποχρέωση
απέναντι στον τόπο που αγαπώ, στον τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω
καθημερινά μαζί σας.
Η παρουσία μου στη θέση αυτή ήταν αποτέλεσμα της δικής σας εμπιστοσύνης. Εσείς
με τιμήσατε με την ψήφο σας και εσείς μου δώσατε τη δυνατότητα να υπηρετήσω την
Πάργα από μια θέση ευθύνης. Για αυτό, το πρώτο και μεγαλύτερο «ευχαριστώ» ανήκει
σε σας.
Τα χρόνια αυτά ζήσαμε δύσκολες αλλά και όμορφες στιγμές. Πήραμε αποφάσεις που
δεν ήταν πάντα εύκολες. Κάποιες φορές συμφωνήσαμε, κάποιες άλλες διαφωνήσαμε.
Όμως κάθε απόφαση που λάβαμε είχε έναν και μόνο στόχο: το καλό της Πάργας.
Προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε την εικόνα της χερσαίας ζώνης λιμένα μας, να
βάλουμε τάξη όπου υπήρχαν προβλήματα, να εκσυγχρονίσουμε υποδομές και να
διαχειριστούμε με δικαιοσύνη έναν χώρο που ανήκει σε όλους τους Παργινούς. Δεν τα
καταφέραμε σε όλα. Θα ήταν λάθος να το ισχυριστώ. Ξέρω ότι έγιναν παραλείψεις και
λάθη. Ξέρω επίσης ότι υπήρχαν πολλά ακόμη που θα ήθελα να δω να γίνονται.
Όμως μπορώ να κοιτάξω κάθε συμπολίτη μου στα μάτια και να πω ότι ποτέ δεν
λειτούργησα με εμπάθεια, εκδικητικότητα ή προσωπικό συμφέρον. Προσπάθησα να
είμαι δίκαιος με όλους. Με τους πολίτες, τους επαγγελματίες, τους εργαζομένους και
τους επισκέπτες του τόπου μας.
Ιδιαίτερα περήφανος αισθάνομαι για τις βάσεις που μπήκαν για το μέλλον. Για τη
μελέτη ανάπλασης της χερσαίας ζώνης λιμένα στο Καμίνι, για τις διεκδικήσεις
χρηματοδοτήσεων και για τον αγώνα να αποκτήσει η Πάργα τις υποδομές που αξίζει.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο, το Δημοτικό Συμβούλιο, τα μέλη του Διοικητικού
Συμβουλίου του Λιμενικού Ταμείου και όλους όσοι συνεργάστηκαν μαζί μας αυτά τα
χρόνια.
Εκφράζω επίσης τις θερμότερες ευχαριστίες μου στις εμπλεκόμενες υπηρεσίες και
στελέχη τους για την συνεργασία και συμβολή τους σε αυτή την πορεία.
Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω την ηγεσία του Υπουργείου Νησιωτικής Πολιτικής, για
την ουσιαστική ανταπόκριση, την κατανόηση των αναγκών μας, και την έμπρακτη
υποστήριξη της!
Η πορεία αυτή δεν ήταν προσωπική υπόθεση. Ήταν συλλογική προσπάθεια.
Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στους ανθρώπους της καθημερινότητας. Στον Δημήτρη, τον
Κωστάκη και τον Θωμά, που εργάζονται αθόρυβα για να παραμένει ο τόπος μας
καθαρός και όμορφος. Στη Μαρία, τον Γιώργο και τον Ανδρέα για τη συνεργασία και
την προσφορά τους. Σε όλους όσοι στάθηκαν δίπλα μας, ακόμη και όταν οι συνθήκες
ήταν δύσκολες.
Σελίδα 2 από 2
Πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ την οικογένειά μου. Για την υπομονή, την κατανόηση και τη
στήριξή της. Γιατί η ενασχόληση με τα κοινά απαιτεί χρόνο που πολλές φορές
στερείται από τους ανθρώπους που αγαπάμε περισσότερο.
Αν στενοχώρησα κάποιον άθελά μου, αν δεν ανταποκρίθηκα σε κάποιες προσδοκίες ή
αν θα μπορούσα να είχα κάνει περισσότερα, ζητώ ειλικρινά συγγνώμη.
Φεύγω από αυτή τη θέση γεμάτος εμπειρίες, γνώσεις και συγκινήσεις. Κυρίως όμως
φεύγω με καθαρή συνείδηση ότι προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να υπηρετήσω
τον τόπο μας με εντιμότητα και αγάπη.
Γιατί οι θέσεις έρχονται και παρέρχονται. Η Πάργα όμως μένει. Και όλοι μας οφείλουμε
να τη βάζουμε πάνω από πρόσωπα, αξιώματα και προσωπικές επιδιώξεις.
Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη, την κριτική, τη στήριξη και τη συνεργασία.
Η αγάπη μου για την Πάργα δεν τελειώνει με μια θητεία. Θα συνεχίσω να είμαι παρών,
ως ενεργός πολίτης-σύμβουλος, όπου και όπως μπορώ να προσφέρω.
Με σεβασμό και εκτίμηση,
Αχιλλέας Δημάκος
ΠΑΡΓΑ
Ένα βήμα πιο κοντά η αναγέννηση του Μεγάρου Βασιλά

Δημοπρατείται το ιστορικό Μέγαρο Βασιλά στην Πάργα
Ένα από τα πλέον εμβληματικά κτίρια της Πάργας, το ιστορικό Μέγαρο Βασιλά, εισέρχεται πλέον σε τροχιά υλοποίησης για την αποκατάσταση και επανάχρησή του, καθώς η Περιφερειακή Επιτροπή Ηπείρου ενέκρινε τη δημοπράτηση του έργου για τη «Δημιουργική Επανάχρηση του Κτιρίου Βασιλά».
Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό μνημείο της πολιτιστικής κληρονομιάς και της ταυτότητας της περιοχής, το οποίο αναμένεται να αποδοθεί εκ νέου στη χρήση της τοπικής κοινωνίας μέσα στα επόμενα χρόνια.
Το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 1.500.000 ευρώ και υλοποιείται από την Περιφέρεια Ηπείρου, η οποία έχει αναλάβει και τη χρηματοδότησή του.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται μετά την υπογραφή της σχετικής Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Ηπείρου, του Υπουργείου Πολιτισμού και του Δήμου Πάργας, η οποία άνοιξε τον δρόμο για την προώθηση του έργου.
Η αποκατάσταση και αξιοποίηση του Μεγάρου Βασιλά θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για την Πάργα, καθώς αφορά ένα κτίριο με ξεχωριστή ιστορική και αρχιτεκτονική αξία, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της φυσιογνωμίας της πόλης.
Με τη δημοπράτηση του έργου ξεκινά ουσιαστικά η διαδικασία για τη διάσωση και επαναλειτουργία ενός σημαντικού τοπόσημου, το οποίο αναμένεται να αποκτήσει νέα ζωή και νέο ρόλο προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και των επισκεπτών της περιοχής.

























