ΠΑΡΓΑ
«ΑΓΓΕΛΟΣ ΦΕΤΣΗΣ 2019» ΠΑΡΓΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019

Αγώνες Ορεινού Τρεξίματος και Διάθλου
ΠΑΡΓΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΓΩΝΩΝ
Ο Ναυτικός Όμιλος Πάργας οργανώνει αγώνα ορεινού τρεξίματος και aquathlon στην Πάργα με την επωνυμία «6ος Άγγελος Φέτσης 2019». Οι αγώνες είναι αφιερωμένοι στην μνήμη του Ολυμπιονίκη Άγγελου Φέτση , ο οποίος έλαβε μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες Αθηνών το 1896 και συνδέεται ιστορικά με την πόλη της Πάργας.
Οι αγώνες εκτός από τον αθλητικό χαρακτήρα έχουν ως στόχο να αναδείξουν και να προστατεύσουν τον απαράμιλλης ομορφιάς ενετικό ελαιώνα που αγκαλιάζει τον ιστορικό οικισμό της Πάργας και τον γεμάτο ζωή θαλάσσιο βιότοπο της πόλης μας.Οι αγώνες θα ξεκινήσουν με θέα το Ενετικό φρούριο και το Γαλλικό κάστρο στο νησί και θα περάσουν από τα εκπληκτικής ομορφιάς ξωκκλήσια στον λόφο της Αγίας Ελένης.
Οι αγώνες θα πραγματοποιηθούν τo Σάββατο 5 Οκτωβρίου στην Πάργα και θα ξεκινήσουν στις 9:30 το πρωϊ. H εκκίνηση και ο τερματισμός θα είναι στην παραλία της Πάργας . Στον αγώνα ορεινού τρεξίματος η απόσταση είναι 11.500μ και δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι δρομείς άνδρες και γυναίκες που έχουν συμπληρώσει το 16ο έτος της ηλικίας τους και θα υπάρχουν οι εξής κατηγορίες αθλητών : α) έως 39 ετών β) 39 με 49 ετών και γ) 50 με 59 ετών δ) 60 και άνω.
Στον aquathlon στις 11.45 το πρωι συμμετέχουν οι αθλητές που έχουν συμπληρώσει το 16ο έτος της ηλικίας τους και θα αγωνιστούν στα 600μ κολύμβηση και 5300μ τρέξιμο . Επίσης , θα δοθεί στους αθλητές η δυνατότητα να συμμετέχουν σε ζευγάρια δύο ατόμων σε σκυταλοδρομία κολύμπι-τρέξιμο.
Χρονομέτρηση : Ηλεκτρονική .
Εγγραφές: Την ημέρα του αγώνα, οι συμμετέχοντες πρέπει να βρίσκονται στο χώρο της γραμματείας μία ώρα πριν την εκκίνηση, έτσι ώστε να επιβεβαιώσουν την εγγραφή τους και να παραλάβουν το νούμερό τους.
Έπαθλα: Στους τρεις πρώτους/τες νικητές/τριες της γενικής κατηγορίας των 11500μ και του διάθλου θα δοθούν κύπελα . Επίσης θα δοθεί κύπελο στους πρώτους νικητές –τριες στην κατηγορία 39 έως 49 και μετάλλια στον δεύτερο και τρίτο νικητή , κύπελο στον πρώτο νικητή και νικήτρια στην κατηγορία 50-59 και μετάλλια στον δεύτερο και στον τρίτο.Στην κατηγορία 60+ θα δοθεί κύπελο στον πρώτο νικητή και στην πρώτη νικήτρια.Σε όλους τους άλλους συμμετέχοντες θα δοθούν αναμνηστικά μετάλλια και t-shirt. Οι αθλητές του αγώνα παίδων θα βραβευτούν όλοι με μεττάλιο(χωρίς t-shirt) και η συμμετοχή είναι ελεύθερη και χωρίς κόστος.
Κόστος συμμετοχής: 10ευρώ με μεττάλιο και t-shirt.
Δηλώσεις συμμετοχής: Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στη φόρμα συμμετοχής στο site του ομίλου: www.pargarace.com εως την1η Οκτωβριου.
Την οργάνωση των αγώνων καθώς και το οικονομικό μέρος των συμμετοχών και εξόδων έχει αναλάβει η εταιρία MY ADVENTURE-Καλογήρου Μαρία.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ :Συμμετέχω στον αγώνα δρόμου και στον δίαθλο «Άγγελος Φέτσης 2019» με την απόλυτη προσωπική μου ευθύνη έχοντας προβεί στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις που βεβαιώνουν ότι είμαι ικανός για αθλητική αγωνιστική δραστηριότητα, παραιτούμαι από κάθε απαίτηση εναντίον του διοργανωτή για τυχόν ζημία από οποιαδήποτε αιτία και συναινώ στην ελεύθερη χρήση του ονόματος /και φωτογραφικού μου υλικού σχετικού με τον αγώνα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Οι αθλητές κάτω των 18 ετών να έχουν υπεύθυνη δήλωση του γονέα ότι μπορεί να συμμετέχει στους αγώνες και ότι έχει πραγματοποιήσει όλες τις απαιτούμενες ιατρικές εξετάσεις .
Τεχνική διεύθυνση αγώνων: Αχιλλέας Δημάκος (κιν.6946502742)
ΑΠΟΨΕΙΣ
Ο Αχιλλέας Δημάκος αποχαιρετά την προεδρία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάργας

Αγαπητοί μου Παργινοί,
Σήμερα κλείνει για μένα ένας σημαντικός κύκλος ζωής. Μια διαδρομή σχεδόν τριών
ετών στην προεδρία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάργας φτάνει στο τέλος της.
Δεν ανέλαβα αυτή τη θέση ως αξίωμα. Την ανέλαβα ως ευθύνη. Ως μια υποχρέωση
απέναντι στον τόπο που αγαπώ, στον τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω
καθημερινά μαζί σας.
Η παρουσία μου στη θέση αυτή ήταν αποτέλεσμα της δικής σας εμπιστοσύνης. Εσείς
με τιμήσατε με την ψήφο σας και εσείς μου δώσατε τη δυνατότητα να υπηρετήσω την
Πάργα από μια θέση ευθύνης. Για αυτό, το πρώτο και μεγαλύτερο «ευχαριστώ» ανήκει
σε σας.
Τα χρόνια αυτά ζήσαμε δύσκολες αλλά και όμορφες στιγμές. Πήραμε αποφάσεις που
δεν ήταν πάντα εύκολες. Κάποιες φορές συμφωνήσαμε, κάποιες άλλες διαφωνήσαμε.
Όμως κάθε απόφαση που λάβαμε είχε έναν και μόνο στόχο: το καλό της Πάργας.
Προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε την εικόνα της χερσαίας ζώνης λιμένα μας, να
βάλουμε τάξη όπου υπήρχαν προβλήματα, να εκσυγχρονίσουμε υποδομές και να
διαχειριστούμε με δικαιοσύνη έναν χώρο που ανήκει σε όλους τους Παργινούς. Δεν τα
καταφέραμε σε όλα. Θα ήταν λάθος να το ισχυριστώ. Ξέρω ότι έγιναν παραλείψεις και
λάθη. Ξέρω επίσης ότι υπήρχαν πολλά ακόμη που θα ήθελα να δω να γίνονται.
Όμως μπορώ να κοιτάξω κάθε συμπολίτη μου στα μάτια και να πω ότι ποτέ δεν
λειτούργησα με εμπάθεια, εκδικητικότητα ή προσωπικό συμφέρον. Προσπάθησα να
είμαι δίκαιος με όλους. Με τους πολίτες, τους επαγγελματίες, τους εργαζομένους και
τους επισκέπτες του τόπου μας.
Ιδιαίτερα περήφανος αισθάνομαι για τις βάσεις που μπήκαν για το μέλλον. Για τη
μελέτη ανάπλασης της χερσαίας ζώνης λιμένα στο Καμίνι, για τις διεκδικήσεις
χρηματοδοτήσεων και για τον αγώνα να αποκτήσει η Πάργα τις υποδομές που αξίζει.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο, το Δημοτικό Συμβούλιο, τα μέλη του Διοικητικού
Συμβουλίου του Λιμενικού Ταμείου και όλους όσοι συνεργάστηκαν μαζί μας αυτά τα
χρόνια.
Εκφράζω επίσης τις θερμότερες ευχαριστίες μου στις εμπλεκόμενες υπηρεσίες και
στελέχη τους για την συνεργασία και συμβολή τους σε αυτή την πορεία.
Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω την ηγεσία του Υπουργείου Νησιωτικής Πολιτικής, για
την ουσιαστική ανταπόκριση, την κατανόηση των αναγκών μας, και την έμπρακτη
υποστήριξη της!
Η πορεία αυτή δεν ήταν προσωπική υπόθεση. Ήταν συλλογική προσπάθεια.
Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στους ανθρώπους της καθημερινότητας. Στον Δημήτρη, τον
Κωστάκη και τον Θωμά, που εργάζονται αθόρυβα για να παραμένει ο τόπος μας
καθαρός και όμορφος. Στη Μαρία, τον Γιώργο και τον Ανδρέα για τη συνεργασία και
την προσφορά τους. Σε όλους όσοι στάθηκαν δίπλα μας, ακόμη και όταν οι συνθήκες
ήταν δύσκολες.
Σελίδα 2 από 2
Πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ την οικογένειά μου. Για την υπομονή, την κατανόηση και τη
στήριξή της. Γιατί η ενασχόληση με τα κοινά απαιτεί χρόνο που πολλές φορές
στερείται από τους ανθρώπους που αγαπάμε περισσότερο.
Αν στενοχώρησα κάποιον άθελά μου, αν δεν ανταποκρίθηκα σε κάποιες προσδοκίες ή
αν θα μπορούσα να είχα κάνει περισσότερα, ζητώ ειλικρινά συγγνώμη.
Φεύγω από αυτή τη θέση γεμάτος εμπειρίες, γνώσεις και συγκινήσεις. Κυρίως όμως
φεύγω με καθαρή συνείδηση ότι προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να υπηρετήσω
τον τόπο μας με εντιμότητα και αγάπη.
Γιατί οι θέσεις έρχονται και παρέρχονται. Η Πάργα όμως μένει. Και όλοι μας οφείλουμε
να τη βάζουμε πάνω από πρόσωπα, αξιώματα και προσωπικές επιδιώξεις.
Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη, την κριτική, τη στήριξη και τη συνεργασία.
Η αγάπη μου για την Πάργα δεν τελειώνει με μια θητεία. Θα συνεχίσω να είμαι παρών,
ως ενεργός πολίτης-σύμβουλος, όπου και όπως μπορώ να προσφέρω.
Με σεβασμό και εκτίμηση,
Αχιλλέας Δημάκος
ΠΑΡΓΑ
Ένα βήμα πιο κοντά η αναγέννηση του Μεγάρου Βασιλά

Δημοπρατείται το ιστορικό Μέγαρο Βασιλά στην Πάργα
Ένα από τα πλέον εμβληματικά κτίρια της Πάργας, το ιστορικό Μέγαρο Βασιλά, εισέρχεται πλέον σε τροχιά υλοποίησης για την αποκατάσταση και επανάχρησή του, καθώς η Περιφερειακή Επιτροπή Ηπείρου ενέκρινε τη δημοπράτηση του έργου για τη «Δημιουργική Επανάχρηση του Κτιρίου Βασιλά».
Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό μνημείο της πολιτιστικής κληρονομιάς και της ταυτότητας της περιοχής, το οποίο αναμένεται να αποδοθεί εκ νέου στη χρήση της τοπικής κοινωνίας μέσα στα επόμενα χρόνια.
Το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 1.500.000 ευρώ και υλοποιείται από την Περιφέρεια Ηπείρου, η οποία έχει αναλάβει και τη χρηματοδότησή του.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται μετά την υπογραφή της σχετικής Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Ηπείρου, του Υπουργείου Πολιτισμού και του Δήμου Πάργας, η οποία άνοιξε τον δρόμο για την προώθηση του έργου.
Η αποκατάσταση και αξιοποίηση του Μεγάρου Βασιλά θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για την Πάργα, καθώς αφορά ένα κτίριο με ξεχωριστή ιστορική και αρχιτεκτονική αξία, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της φυσιογνωμίας της πόλης.
Με τη δημοπράτηση του έργου ξεκινά ουσιαστικά η διαδικασία για τη διάσωση και επαναλειτουργία ενός σημαντικού τοπόσημου, το οποίο αναμένεται να αποκτήσει νέα ζωή και νέο ρόλο προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και των επισκεπτών της περιοχής.

























