Καναλλακι
ΑΡ.Π.Η “Τα δάση και οι παραλίες ανήκουν στο λαό “.

Με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις στο Αλωνάκι Φαναρίου ως περιφερειακή κίνηση, ζητάμε εδώ και τώρα το υπέροχο φυσικό δάσος που βρίσκεται στη περιοχή (όπως και όλα τα «ιδιωτικά» δάση), να περάσει στο δημόσιο (χωρίς καμία αποζημίωση) μακριά από τον παραμικρό ιδιωτικό έλεγχο και ιδιωτική ιδιοκτησία.
Ταυτόχρονα κυβέρνηση, περιφέρεια Ηπείρου και δήμος Πάργας πρέπει να εξασφαλίσουν το δάσος να μην πέσει στα χέρια του ΤΑΙΠΕΔ ή σε επενδυτικό όμιλο στη λογική της απάνθρωπης καπιταλιστικής ανάπτυξης που καταστρέφει όλη τη παραλιακή ζώνη της περιφερειακής ενότητας Πρέβεζας.
Στο δάσος και στη παραλία πρέπει να απαγορευτεί τώρα με ευθύνη κυβέρνησης , περιφέρειας Ηπείρου και δήμου Πάργας κάθε κερδοσκοπική και εμπορική δραστηριότητα . Όλη η περιοχή πρέπει να προστατευτεί από κάθε είδους καταπάτηση σε συνδυασμό με τις αναγκαίες παρεμβάσεις στο δάσος για το κίνδυνο πυρκαγιάς (Το ίδιο πρέπει να γίνει σε κάθε δάσος της περιοχής)
Οι παραλίες και τα δάση ανήκουν στο λαό. Επιχειρηματικά συμφέροντα μικρά και μεγάλα , λυμαίνονται τη παραλιακή ζώνη από τη Πρέβεζα έως τα Σύβοτα στο όνομα της «ανάπτυξης». Καλούμε το λαό της περιοχής να σηκώσει το ανάστημά του ενάντια στην υποταγή των πάντων στο κέρδος της τουριστικής βιομηχανίας , την υποταγή στην ευτέλεια και την εργασιακή εξόντωση των εργαζομένων του τουριστικού κλάδου, την εμπορευματοποίηση του αιγιαλού και την περιβαλλοντική καταστροφή.
Ο τουρισμός για εμάς είναι το δικαίωμα των λαϊκών στρωμάτων όλων των λαών στην ξεκούραση και στην αναψυχή, είναι για εμάς μια πολιτισμική διαδικασία και όχι μια «αρπαχτή» . Η περιοχή αυτή πρέπει να παραμείνει φυσικό πάρκο για όλους τους κατοίκους της περιοχής, για τον λαό της Ηπείρου και για όλους τους επισκέπτες.
Η περιφέρεια Ηπείρου και ο δήμος Πάργας πρέπει να κινηθούν άμεσα σε αυτή τη κατεύθυνση.
η περιφερειακή κίνηση
ΑΡιστερή Παρέμβαση στην Ήπειρο (ΑΡ.Π.Η)
τοπική επιτροπή Πρέβεζας
ΑΠΟΨΕΙΣ
Κάθε μέρα σκοτώνεται ή σακατεύεται κάποιος στη δουλειά

ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α Πρέβεζας: «Μεγαλώνει η λίστα των νεκρών οικοδόμων»
Ανακοίνωση με αφορμή το θανατηφόρο εργατικό δυστύχημα στο Καναλάκι, όπου έχασε τη ζωή του 57χρονος εργάτης, εξέδωσε η ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α Πρέβεζας.
Στην ανακοίνωσή της αναφέρει ότι «κάθε μέρα σκοτώνεται ή σακατεύεται κάποιος στη δουλειά», θέτοντας το ερώτημα γιατί ένας εργαζόμενος να πηγαίνει για δουλειά και να μην επιστρέφει ζωντανός στο σπίτι του.
Η ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α Πρέβεζας συνδέει το περιστατικό με την κατάσταση που επικρατεί στους χώρους εργασίας, ασκώντας κριτική για την υποβάθμιση των ελεγκτικών μηχανισμών, την εντατικοποίηση της εργασίας και την έλλειψη ουσιαστικών μέτρων προστασίας.
Φωτογραφία: Εργοτάξιο οικοδομής ή εικόνα σχετική με την ασφάλεια στην εργασία.
Όπως σημειώνει, το εργατικό δυστύχημα στο Καναλάκι επιβεβαιώνει με τραγικό τρόπο την ανάγκη για ουσιαστική ενίσχυση των μηχανισμών ελέγχου, με προσωπικό και τεχνικό εξοπλισμό, ώστε να διασφαλίζονται οι όροι υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς.
Παράλληλα, καλεί τα εργατικά σωματεία να παρέμβουν προς αυτή την κατεύθυνση και τους εργαζόμενους της περιοχής να απαιτήσουν, μαζί με τις συνολικές διεκδικήσεις για αξιοπρεπώς αμειβόμενη εργασία, το σταμάτημα της εργοδοτικής ασυλίας.
Στην ανακοίνωση γίνεται επίσης αναφορά στην ανάγκη να υπογραφούν και να εφαρμοστούν αξιοπρεπείς συλλογικές συμβάσεις εργασίας παντού, καθώς και να ανατραπεί η πολιτική της εντατικοποίησης στην εργασία.
Η ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α Πρέβεζας εκφράζει τα συλλυπητήριά της στην οικογένεια του νεκρού εργαζόμενου και ζητά να γίνει πλήρης και ουσιαστική έρευνα, να πέσει άπλετο φως στις συνθήκες του δυστυχήματος και να αποδοθούν οι ευθύνες.
Τέλος, δηλώνει τη στήριξή της στις κλαδικές απεργίες της 24ης Ιουνίου στην οικοδομή, στα τρόφιμα-ποτά, στον τουρισμό και στις περιφέρειες.
ΑΠΟΨΕΙΣ
Στα όρια της κατάρρευσης τα Κέντρα Υγείας Πάργας και Καναλακίου – Σοβαρές καταγγελίες και «παγωμένα» έργα ενόψει τουριστικής αιχμής

Σε κοινοβουλευτική παρέμβαση για την επικίνδυνη κατάσταση που επικρατεί στα Κέντρα Υγείας
Πάργας και Καναλακίου προχώρησε ο Βουλευτής Πρέβεζας Κώστας Μπάρκας, μαζί με ομάδα
βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, καταθέτοντας Ερώτηση προς τον Υπουργό
Υγείας.
Όπως επισημαίνεται, τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και στις δύο δομές εμφανίζουν σοβαρές
καθυστερήσεις ή και πλήρη διακοπή, χωρίς καμία επίσημη ενημέρωση για την πορεία και την
ολοκλήρωσή τους, την ώρα που η περιοχή εισέρχεται στην τουριστική περίοδο με αυξημένες
ανάγκες υγειονομικής κάλυψης.
Στο Κέντρο Υγείας Πάργας, οι εργασίες που είχαν προγραμματιστεί να ολοκληρωθούν έως τα
μέσα Μαΐου έχουν ουσιαστικά «παγώσει», δημιουργώντας έντονη ανησυχία για την τήρηση του
χρονοδιαγράμματος. Την ίδια στιγμή, η λειτουργία της δομής συνεχίζεται σε μισθωμένο χώρο με
ευθύνη του Δήμου.
Ακόμη πιο ανησυχητική είναι η κατάσταση στο Κέντρο Υγείας Καναλακίου, όπου:
περισσότερο από το μισό κτίριο έχει τεθεί εκτός λειτουργίας,
οι πολίτες εξυπηρετούνται σε μόλις δύο αίθουσες,
έχουν τοποθετηθεί κοντέινερ για βασικές ανάγκες,
ενώ καταγγέλλεται η τοποθέτηση καταψύκτη υγρών αποβλήτων μέσα σε τουαλέτα ασθενών,
γεγονός που εγείρει σοβαρά ζητήματα δημόσιας υγείας.
Ο Κώστας Μπάρκας τονίζει ότι η εικόνα αυτή:
εκθέτει τη χώρα ενόψει τουριστικής περιόδου,
υπονομεύει την αξιοπιστία της περιοχής ως προορισμού,
και κυρίως θέτει σε κίνδυνο την υγεία κατοίκων και επισκεπτών.
Με την Ερώτηση ζητούνται σαφείς απαντήσεις από το Υπουργείο Υγείας για:
τους λόγους διακοπής των έργων,
τις ευθύνες για τις καθυστερήσεις,
το νέο δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα,
την ασφάλεια λειτουργίας των δομών,
καθώς και τα άμεσα μέτρα ενίσχυσης ενόψει καλοκαιριού.

























