ΑΠΟΨΕΙΣ
Τουρισμού αγώνας άγονος…

ΑΠΟΨΕΙΣ
Ο Αχιλλέας Δημάκος αποχαιρετά την προεδρία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάργας

Αγαπητοί μου Παργινοί,
Σήμερα κλείνει για μένα ένας σημαντικός κύκλος ζωής. Μια διαδρομή σχεδόν τριών
ετών στην προεδρία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάργας φτάνει στο τέλος της.
Δεν ανέλαβα αυτή τη θέση ως αξίωμα. Την ανέλαβα ως ευθύνη. Ως μια υποχρέωση
απέναντι στον τόπο που αγαπώ, στον τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω
καθημερινά μαζί σας.
Η παρουσία μου στη θέση αυτή ήταν αποτέλεσμα της δικής σας εμπιστοσύνης. Εσείς
με τιμήσατε με την ψήφο σας και εσείς μου δώσατε τη δυνατότητα να υπηρετήσω την
Πάργα από μια θέση ευθύνης. Για αυτό, το πρώτο και μεγαλύτερο «ευχαριστώ» ανήκει
σε σας.
Τα χρόνια αυτά ζήσαμε δύσκολες αλλά και όμορφες στιγμές. Πήραμε αποφάσεις που
δεν ήταν πάντα εύκολες. Κάποιες φορές συμφωνήσαμε, κάποιες άλλες διαφωνήσαμε.
Όμως κάθε απόφαση που λάβαμε είχε έναν και μόνο στόχο: το καλό της Πάργας.
Προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε την εικόνα της χερσαίας ζώνης λιμένα μας, να
βάλουμε τάξη όπου υπήρχαν προβλήματα, να εκσυγχρονίσουμε υποδομές και να
διαχειριστούμε με δικαιοσύνη έναν χώρο που ανήκει σε όλους τους Παργινούς. Δεν τα
καταφέραμε σε όλα. Θα ήταν λάθος να το ισχυριστώ. Ξέρω ότι έγιναν παραλείψεις και
λάθη. Ξέρω επίσης ότι υπήρχαν πολλά ακόμη που θα ήθελα να δω να γίνονται.
Όμως μπορώ να κοιτάξω κάθε συμπολίτη μου στα μάτια και να πω ότι ποτέ δεν
λειτούργησα με εμπάθεια, εκδικητικότητα ή προσωπικό συμφέρον. Προσπάθησα να
είμαι δίκαιος με όλους. Με τους πολίτες, τους επαγγελματίες, τους εργαζομένους και
τους επισκέπτες του τόπου μας.
Ιδιαίτερα περήφανος αισθάνομαι για τις βάσεις που μπήκαν για το μέλλον. Για τη
μελέτη ανάπλασης της χερσαίας ζώνης λιμένα στο Καμίνι, για τις διεκδικήσεις
χρηματοδοτήσεων και για τον αγώνα να αποκτήσει η Πάργα τις υποδομές που αξίζει.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο, το Δημοτικό Συμβούλιο, τα μέλη του Διοικητικού
Συμβουλίου του Λιμενικού Ταμείου και όλους όσοι συνεργάστηκαν μαζί μας αυτά τα
χρόνια.
Εκφράζω επίσης τις θερμότερες ευχαριστίες μου στις εμπλεκόμενες υπηρεσίες και
στελέχη τους για την συνεργασία και συμβολή τους σε αυτή την πορεία.
Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω την ηγεσία του Υπουργείου Νησιωτικής Πολιτικής, για
την ουσιαστική ανταπόκριση, την κατανόηση των αναγκών μας, και την έμπρακτη
υποστήριξη της!
Η πορεία αυτή δεν ήταν προσωπική υπόθεση. Ήταν συλλογική προσπάθεια.
Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στους ανθρώπους της καθημερινότητας. Στον Δημήτρη, τον
Κωστάκη και τον Θωμά, που εργάζονται αθόρυβα για να παραμένει ο τόπος μας
καθαρός και όμορφος. Στη Μαρία, τον Γιώργο και τον Ανδρέα για τη συνεργασία και
την προσφορά τους. Σε όλους όσοι στάθηκαν δίπλα μας, ακόμη και όταν οι συνθήκες
ήταν δύσκολες.
Σελίδα 2 από 2
Πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ την οικογένειά μου. Για την υπομονή, την κατανόηση και τη
στήριξή της. Γιατί η ενασχόληση με τα κοινά απαιτεί χρόνο που πολλές φορές
στερείται από τους ανθρώπους που αγαπάμε περισσότερο.
Αν στενοχώρησα κάποιον άθελά μου, αν δεν ανταποκρίθηκα σε κάποιες προσδοκίες ή
αν θα μπορούσα να είχα κάνει περισσότερα, ζητώ ειλικρινά συγγνώμη.
Φεύγω από αυτή τη θέση γεμάτος εμπειρίες, γνώσεις και συγκινήσεις. Κυρίως όμως
φεύγω με καθαρή συνείδηση ότι προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να υπηρετήσω
τον τόπο μας με εντιμότητα και αγάπη.
Γιατί οι θέσεις έρχονται και παρέρχονται. Η Πάργα όμως μένει. Και όλοι μας οφείλουμε
να τη βάζουμε πάνω από πρόσωπα, αξιώματα και προσωπικές επιδιώξεις.
Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη, την κριτική, τη στήριξη και τη συνεργασία.
Η αγάπη μου για την Πάργα δεν τελειώνει με μια θητεία. Θα συνεχίσω να είμαι παρών,
ως ενεργός πολίτης-σύμβουλος, όπου και όπως μπορώ να προσφέρω.
Με σεβασμό και εκτίμηση,
Αχιλλέας Δημάκος
ΑΠΟΨΕΙΣ
Κάθε μέρα σκοτώνεται ή σακατεύεται κάποιος στη δουλειά

ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α Πρέβεζας: «Μεγαλώνει η λίστα των νεκρών οικοδόμων»
Ανακοίνωση με αφορμή το θανατηφόρο εργατικό δυστύχημα στο Καναλάκι, όπου έχασε τη ζωή του 57χρονος εργάτης, εξέδωσε η ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α Πρέβεζας.
Στην ανακοίνωσή της αναφέρει ότι «κάθε μέρα σκοτώνεται ή σακατεύεται κάποιος στη δουλειά», θέτοντας το ερώτημα γιατί ένας εργαζόμενος να πηγαίνει για δουλειά και να μην επιστρέφει ζωντανός στο σπίτι του.
Η ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α Πρέβεζας συνδέει το περιστατικό με την κατάσταση που επικρατεί στους χώρους εργασίας, ασκώντας κριτική για την υποβάθμιση των ελεγκτικών μηχανισμών, την εντατικοποίηση της εργασίας και την έλλειψη ουσιαστικών μέτρων προστασίας.
Φωτογραφία: Εργοτάξιο οικοδομής ή εικόνα σχετική με την ασφάλεια στην εργασία.
Όπως σημειώνει, το εργατικό δυστύχημα στο Καναλάκι επιβεβαιώνει με τραγικό τρόπο την ανάγκη για ουσιαστική ενίσχυση των μηχανισμών ελέγχου, με προσωπικό και τεχνικό εξοπλισμό, ώστε να διασφαλίζονται οι όροι υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς.
Παράλληλα, καλεί τα εργατικά σωματεία να παρέμβουν προς αυτή την κατεύθυνση και τους εργαζόμενους της περιοχής να απαιτήσουν, μαζί με τις συνολικές διεκδικήσεις για αξιοπρεπώς αμειβόμενη εργασία, το σταμάτημα της εργοδοτικής ασυλίας.
Στην ανακοίνωση γίνεται επίσης αναφορά στην ανάγκη να υπογραφούν και να εφαρμοστούν αξιοπρεπείς συλλογικές συμβάσεις εργασίας παντού, καθώς και να ανατραπεί η πολιτική της εντατικοποίησης στην εργασία.
Η ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α Πρέβεζας εκφράζει τα συλλυπητήριά της στην οικογένεια του νεκρού εργαζόμενου και ζητά να γίνει πλήρης και ουσιαστική έρευνα, να πέσει άπλετο φως στις συνθήκες του δυστυχήματος και να αποδοθούν οι ευθύνες.
Τέλος, δηλώνει τη στήριξή της στις κλαδικές απεργίες της 24ης Ιουνίου στην οικοδομή, στα τρόφιμα-ποτά, στον τουρισμό και στις περιφέρειες.

























