Καναλλακι
Ερωτήματα ΑΝΤΑΡΣΥΑ Πρέβεζας προς τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κ. Μπάρκα

ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
Παρακολουθούμε το τελευταίο διάστημα την δραστηριότητα του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στη περιοχή μας μέσω των δελτίων τύπου που εκδίδει. Πέρασε από το Καναλάκι καταγγέλλοντας το κλείσιμο της Εθνικής Τράπεζας, έκανε επερώτηση για τα κέντρο υγείας (sic!) της περιοχής , ενώ ταυτόχρονα εξέφρασε και την συμπαράστασή του στους εποχικούς εργαζόμενους στο τουρισμό…..
Γεννιούνται φυσιολογικά μερικά ερωτήματα:
Όταν έκλεισε το υποκατάστημα της Εθνικής στο Θεσπρωτικό επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ, ο τρόπος κλεισίματος ήταν διαφορετικός και εξυπηρετούσε τους κατοίκους της εν λόγω περιοχής της περιφερειακής ενότητας Πρέβεζας;
Όταν τα κέντρα υγείας Πάργας-Καναλακίου λειτουργούσαν εκ περιτροπής και αιμορραγούσαν επί ΣΥΡΙΖΑ γιατί δεν τα καλύψανε με προσωπικό;
Όταν ήτανε κυβέρνηση γιατί δεν επαναφέρανε με ένα νόμο ΟΛΕΣ τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας που είχαν καταργηθεί με ένα νόμο από τις μνημονιακές κυβερνήσεις;
Όταν ήτανε κυβέρνηση γιατί διατηρήσανε τις εργασιακές σχέσεις λάστιχο πάνω στις οποίες στηρίχθηκε το τουριστικό «θαύμα» και η εργοδοτική ασυδοσία στη περιοχή;
Όταν ήτανε κυβέρνηση γιατί δεν επαναφέρανε την εποχικότητα των τουριστικών επαγγελμάτων για να έχουν όλοι οι εποχικοί εργαζόμενοι στο τουρισμό δικαίωμα επαναπρόσληψης μέχρι της 10/6 όπως προέβλεπαν οι συλλογικές συμβάσεις των εποχικών πριν από τα μνημόνια;
Θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε τα απλά (όχι ουτοπικά) ερωτήματα αλλά δεν έχει νόημα αφού ψηφίσανε ευρωμνημόνιο διαρκείας μέχρι το 2060 μαζί με τη ΝΔ. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι η αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ δεν ανατρέπεται από αυτούς που στρώσανε το δρόμο στη ΝΔ.
Ο λαός της περιοχής δεν έχει να περιμένει τίποτα από τη κάλπικη αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ και πρέπει να απεγκλωβιστεί από το νέο αστικό δίπολο που πάνε να επιβάλλουν για να τον χειραγωγούνε.
Μόνη λύση είναι οργανωμένος λαϊκός ξεσηκωμός , η ανασυγκρότηση του εργατικού-λαϊκού κινήματος , η ενδυνάμωση της Αντικαπιταλιστικής Αριστεράς (άμεσα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ) και η γενικευμένη σύγκρουση με την κυβερνητική πολιτική της Ε.Ε και του κεφαλαίου, για να μπορέσουμε να ζήσουμε με αξιοπρέπεια .
Οι ανάγκες και τα δικαιώματά μας μπορούν να επιβληθούν μόνο με την απαραίτητη και αναγκαία διαγραφή του χιλιοπληρωμένου χρέους, την αποδέσμευση από ευρώ και ΕΕ, την εθνικοποίηση των τραπεζών και των στρατηγικής σημασίας επιχειρήσεων, χωρίς αποζημίωση των καπιταλιστών, με εργατικό – κοινωνικό έλεγχο για να μπορέσουμε να επιβάλουμε μια ριζική αναδιανομή του πλούτου υπέρ του λαού και σε βάρος του κεφαλαίου
ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α
τοπική επιτροπή περιφερειακής ενότητας Πρέβεζας
ΑΠΟΨΕΙΣ
Κάθε μέρα σκοτώνεται ή σακατεύεται κάποιος στη δουλειά

ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α Πρέβεζας: «Μεγαλώνει η λίστα των νεκρών οικοδόμων»
Ανακοίνωση με αφορμή το θανατηφόρο εργατικό δυστύχημα στο Καναλάκι, όπου έχασε τη ζωή του 57χρονος εργάτης, εξέδωσε η ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α Πρέβεζας.
Στην ανακοίνωσή της αναφέρει ότι «κάθε μέρα σκοτώνεται ή σακατεύεται κάποιος στη δουλειά», θέτοντας το ερώτημα γιατί ένας εργαζόμενος να πηγαίνει για δουλειά και να μην επιστρέφει ζωντανός στο σπίτι του.
Η ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α Πρέβεζας συνδέει το περιστατικό με την κατάσταση που επικρατεί στους χώρους εργασίας, ασκώντας κριτική για την υποβάθμιση των ελεγκτικών μηχανισμών, την εντατικοποίηση της εργασίας και την έλλειψη ουσιαστικών μέτρων προστασίας.
Φωτογραφία: Εργοτάξιο οικοδομής ή εικόνα σχετική με την ασφάλεια στην εργασία.
Όπως σημειώνει, το εργατικό δυστύχημα στο Καναλάκι επιβεβαιώνει με τραγικό τρόπο την ανάγκη για ουσιαστική ενίσχυση των μηχανισμών ελέγχου, με προσωπικό και τεχνικό εξοπλισμό, ώστε να διασφαλίζονται οι όροι υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς.
Παράλληλα, καλεί τα εργατικά σωματεία να παρέμβουν προς αυτή την κατεύθυνση και τους εργαζόμενους της περιοχής να απαιτήσουν, μαζί με τις συνολικές διεκδικήσεις για αξιοπρεπώς αμειβόμενη εργασία, το σταμάτημα της εργοδοτικής ασυλίας.
Στην ανακοίνωση γίνεται επίσης αναφορά στην ανάγκη να υπογραφούν και να εφαρμοστούν αξιοπρεπείς συλλογικές συμβάσεις εργασίας παντού, καθώς και να ανατραπεί η πολιτική της εντατικοποίησης στην εργασία.
Η ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α Πρέβεζας εκφράζει τα συλλυπητήριά της στην οικογένεια του νεκρού εργαζόμενου και ζητά να γίνει πλήρης και ουσιαστική έρευνα, να πέσει άπλετο φως στις συνθήκες του δυστυχήματος και να αποδοθούν οι ευθύνες.
Τέλος, δηλώνει τη στήριξή της στις κλαδικές απεργίες της 24ης Ιουνίου στην οικοδομή, στα τρόφιμα-ποτά, στον τουρισμό και στις περιφέρειες.
ΑΠΟΨΕΙΣ
Στα όρια της κατάρρευσης τα Κέντρα Υγείας Πάργας και Καναλακίου – Σοβαρές καταγγελίες και «παγωμένα» έργα ενόψει τουριστικής αιχμής

Σε κοινοβουλευτική παρέμβαση για την επικίνδυνη κατάσταση που επικρατεί στα Κέντρα Υγείας
Πάργας και Καναλακίου προχώρησε ο Βουλευτής Πρέβεζας Κώστας Μπάρκας, μαζί με ομάδα
βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, καταθέτοντας Ερώτηση προς τον Υπουργό
Υγείας.
Όπως επισημαίνεται, τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και στις δύο δομές εμφανίζουν σοβαρές
καθυστερήσεις ή και πλήρη διακοπή, χωρίς καμία επίσημη ενημέρωση για την πορεία και την
ολοκλήρωσή τους, την ώρα που η περιοχή εισέρχεται στην τουριστική περίοδο με αυξημένες
ανάγκες υγειονομικής κάλυψης.
Στο Κέντρο Υγείας Πάργας, οι εργασίες που είχαν προγραμματιστεί να ολοκληρωθούν έως τα
μέσα Μαΐου έχουν ουσιαστικά «παγώσει», δημιουργώντας έντονη ανησυχία για την τήρηση του
χρονοδιαγράμματος. Την ίδια στιγμή, η λειτουργία της δομής συνεχίζεται σε μισθωμένο χώρο με
ευθύνη του Δήμου.
Ακόμη πιο ανησυχητική είναι η κατάσταση στο Κέντρο Υγείας Καναλακίου, όπου:
περισσότερο από το μισό κτίριο έχει τεθεί εκτός λειτουργίας,
οι πολίτες εξυπηρετούνται σε μόλις δύο αίθουσες,
έχουν τοποθετηθεί κοντέινερ για βασικές ανάγκες,
ενώ καταγγέλλεται η τοποθέτηση καταψύκτη υγρών αποβλήτων μέσα σε τουαλέτα ασθενών,
γεγονός που εγείρει σοβαρά ζητήματα δημόσιας υγείας.
Ο Κώστας Μπάρκας τονίζει ότι η εικόνα αυτή:
εκθέτει τη χώρα ενόψει τουριστικής περιόδου,
υπονομεύει την αξιοπιστία της περιοχής ως προορισμού,
και κυρίως θέτει σε κίνδυνο την υγεία κατοίκων και επισκεπτών.
Με την Ερώτηση ζητούνται σαφείς απαντήσεις από το Υπουργείο Υγείας για:
τους λόγους διακοπής των έργων,
τις ευθύνες για τις καθυστερήσεις,
το νέο δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα,
την ασφάλεια λειτουργίας των δομών,
καθώς και τα άμεσα μέτρα ενίσχυσης ενόψει καλοκαιριού.

























